Prekių garantija, grąžinimas ir keitimas

1.1. Parduodamoms dažytoms prekėms suteikiamas 2 metų (24 mėnesių) garantinis aptarnavimo laikotarpis. Tačiau reikia suprasti, kad mediena yra gyva, kvėpuojanti medžiaga. Esant sausam orui, lentose gali atsirasti įtrūkimų ir plyšimų, kurie sumažėja, kai oro sąlygos tampa drėgnesnės. Atsiradę trūkimai medienos paviršiuje yra visiškai normalus veiksnys. Todėl toliau išvardintos neatitiktys nepadaro produkto nekokybiško, nes patenka į priimtas tolerancijos ribas:

1.1.1. Mediniams gaminiams leistina:

1.1.1.1. Šakos

1.1.1.2. Iškritusios šakos (maks. Iki 2cm skersmens) ant medienos paviršiaus, kuris neturi įtakos bendram gaminio konstrukciniam tvirtumui

1.1.1.3. Iškritusios šakos lentų kraštuose, jei iškritusios šakos uždengiamos kitomis detalėmis po surinkimo.

1.1.1.4. Gaminio spalvos pakitimai ar išblukimai (rekomenduojama gaminius atnaujinti kas 2 metus)

1.1.1.5. Įtrūkimai, jei jie nėra dideli, dėl kurių medinė detalė gali skilti pusiau

1.1.1.6. Nesijaudinkite, jei esant sausam klimatui atsiranda įtrūkimų medienos paviršiuje. Mediena yra gyva – organinė medžiaga, kuri keičiantis temperatūrai ir drėgmei juda. Įtrūkimai sumažės, kai drėgmė vėl pakils. Leistini įtrūkimai ir plyšimai, kurie neturi įtakos gaminio konstrukciniam tvirtumui

1.1.1.7. Sakai ir sakų maišeliai atsiradę ant gaminių medinių paviršių

1.1.1.8. Medinos deformacija jei tai neturi įtakos bendram gaminio tvirtumui

1.1.1.9. Nevienodas dažų padengimas tose vietose kur buvo naudotas medienos užpildo glaistas

1.2. Garantija netaikoma, jei atsiradę defektai atsirado dėl nepakankamų apsaugos priemonių naudojimo. Garantija neapima:

1.2.1. Skundai dėl netinkamo surinkimo, reguliarios priežiūros stokos, netinkamo naudojimo ar nepriežiūros; arba gaminys smunka, krenta dėl nekompetentingai padaryto pagrindo

1.2.2. Skundai, atsiradę dėl vartotojo iniciatyvos pakeitus produkto konstrukciją ar paskirtį

1.2.3. Žala arba pažeidimas, atsiradęs dėl krovinių gabenimo ar gamtos veiksmų (pvz., užšalimo, ledo, uragano, tornado, didelio vėjo ir kt.).

Klientas bet kada ir dėl bet kokių kokybės klausimų gali kreipkitės elektroniniu paštu manager@akadas.lt. Pateikdami nuotraukas, aprašymą būtinai pateikite ir pirkimo dokumentus, kuriuose būtų aiškiai matoma įsigytų prekių pavadinimas, kodas ir pirkimo data. Garantija galioja su sąlyga, kad gaminys nėra mechaniškai pažeistas arba nepaveiktas nenatūralių sąlygų, tokių kaip netinkamas cheminių medžiagų naudojimas, per didelė drėgmė, karštis ir pan.

Garantijos pradžia – sąskaitos-faktūros įsigijus prekę išrašymo diena. Pirkėjas norėdamas pasinaudoti šia garantija, privalo raštiškai informuoti Pardavėją apie prekės pažeidimus, broką ar kitą prekės atsisakymo priežastį el. paštu manager@akadas.lt. Esant prekės brokui ar pažeidimui, Pirkėjas privalo pateikti išsamias prekės nuotraukas, kuriose matosi prekės pažeidimai.

1.2. Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. liepos 22 d. nutarimu Nr. 738 patvirtintomis mažmeninės prekybos taisyklių redakcija.

1.3. Pagal Lietuvos Respublikoje galiojančius įstatymus užsakytas prekes galima grąžinti pardavėjui, nenurodant grąžinimo priežasties per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės gavimo dienos. Grąžinamos prekės turi būti nepažeistos ir supakuotos kaip pristatant. Prekės gali būti grąžinamos pristatant savarankiškai arba per kurjerį į UAB „AKADAS“ įmonę esančią Šiaulių g. 26, Magutiškių vs. Zarasų r. LT32105 Lietuva. Įvertinus grąžintų prekių būklę, pinigai per 10 kalendorinių dienų grąžinami Pirkėjui. Transportavimo išlaidas už prekių grąžinimą padengia pirkėjas.

1.4. Apie numatomą prekės grąžinimą pirkėjas privalo informuoti pardavėją elektroniniu paštu manager@akadas.lt dieną prieš prekės grąžinimą. Grąžinant įsigytą prekę, už jos supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra tinkamai supakuotas, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės.

1.5. Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamos prekės, jei ji buvo naudojama ir/arba buvo sugadinta ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).

1.6. Tuo atveju, kai prekė grąžinama remiantis 3.2. punkte (Pirkimo taisyklėse) numatyta teise, Pirkėjui tenka prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis, tvarkingomis prekėmis. Tuo atveju, kai Pardavėjas neturi analogiškų prekių, jis grąžina Pirkėjui už prekę(-es) sumokėtus pinigus.

1.7. Pretenzijos dėl prekės pažeidimų transportuojant turi būti pateikiamos kurjerių įmonės darbuotojui siuntos gavimo momentu ir turi būti atžymėti prekės pažeidimai prekės gavimo dokumente. Pirkėjui priėmus siuntą ir pasirašius važtaraštį be pastabų, laikoma, kad perduota siunta yra be defektų, prekių kiekis, kokybė atitinka pirkimo- pardavimo sutarties sąlygas.

1.8. Prekės (-ių) grąžinimo adresas yra Šiaulių g. 26, Magutiškių vs. Zarasų r. LT32105 Lietuva.

Pirkinių krepšelis
Scroll to Top